מדיניות משלוחים של חברת Entruo
מהי עלות המשלוח?
בהתאם לעלות משלוח בדואר ישראל וכפי שיפורסם על ידינו באתר.
תוך כמה זמן אקבל את המוצר שרכשתי?
זמן האספקה הוא עד 14 ימי עסקים (לא כולל ימי שישי-שבת).
כל הזמנה שתקלט במערכת לאחר השעה 11:00 בבוקר, תטופל החל מיום העסקים הבא שייספר כיום העסקים הראשון. במקרים של עומס מיוחד בחברת המשלוחים (כתוצאה מכוח עליון, מלחמה, חגים וכיוצ"ב) יתכן עיכוב של 1-3 ימי עסקים בזמני האספקה.
לאלו ערים וישובים אתם מוציאים משלוחים?
החברה מספקת הזמנות למרבית הערים והישובים בתחום מדינת ישראל. מסירת הזמנות בישובים מרוחקים יכולה להתעכב מספר ימים נוספים. במקרה שלא ניתן לספק הזמנה ליישוב מסויים נתקשר להודיע לך וננסה לפתור את הבעיה ביחד.
איסוף הזמנות מנקודות איסוף: ללא עלות משלוח ועד 10 ימי עסקים.
האם אני יכול לבטל רכישה שביצעתי?
- לקוח רשאי לבטל עסקה בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, בתנאי שיחזיר את המוצר כשהוא לא נפגם, לא נעשה בו שימוש ואריזתו המקורית לא נפתחה.
יודגש ויובהר, כי במקרה של פתיחת האריזה ו/או שימוש במוצר לא יתאפשר ביטול עסקה. זאת מאחר שכל מדבקה הינה ייחודית ולאחר צילום הברקוד שעל גבי המדבקה ניתן יהיה לעשות שימוש בשירותי החברה המוצעים.
- החזרת מוצר תיעשה באחת הדרכים הבאות: בהגעה פיזית לבית העסק בכתובת אפק 4, הוד-השרון בדואר רשום לכתובת זו; או באמצעות שליח שיוזמן על ידי החברה בכפוף לתשלום דמי משלוח בסכום שיקבע ע"י החברה.
- על אף האמור לעיל, צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן. לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית (דוא"ל, צ'אט וכדומה).
- לקוח המעוניין לבטל עסקה בטרם קיבל את המוצר אותו רכש, רשאי לשלוח הודעת ביטול באמצעות דוא"ל שכתובתו:[email protected] באמצעות פנייה למוקד השירות שלנו בטלפון הבא 054-2342-782 או, בכתובת אפק 4, הוד-השרון – אנטרואו פתרונות טכנולוגיים בע"מ על הודעת הביטול לכלול שם מלא, מספר זהות, טלפון וכתובת דוא"ל.
- לקוח שביטל עסקה בהתאם לאמור, יקבל את מלוא התמורה ששילם ישירות לאמצעי התשלום עמו בוצעה העסקה, תוך שבעה ימי עסקים לכל המאוחר, בניכוי דמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה או 100 ₪ – לפי הנמוך מביניהם.
- מובהר כי במידה שלקוח לא סגר את הזמנתו כראוי, לרבות עקב פרטים חסרים בהזמנה, כגון אי-הזנת שם ו/או מספר אמצעי התשלום, אזי תהא רשאית החברה לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
- בדיקת המשלוח– הלקוח נדרש לבדוק את תכולת המשלוח מיד עם קבלתו ולוודא את התאמתו הן להזמנה והן לחשבונית שנמסרה לו. לקוח שקיבל מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את הפרטים שנמסרו לו במעמד ההזמנה, רשאי לפנות לשירות הלקוחות של החברה באחת הדרכים המפורטות לעיל, והחברה תדאג לספק לו מוצר חדש על חשבונה בכפוף להחזרת המוצר הפגום או השגוי.